Między innymi: do Niemiec, na Węgry, do Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii i Holandii, tam najczęściej trafiają lubuskie produkty. Poza Unią Europejską najwięcej eksportujemy do Chin, Rosji, Norwegii i Turcji.

Ocena potencjału eksportowego województwa oraz podsumowanie misji gospodarczych, to główne tematy spotkania, w którym udział wzięli przedsiębiorcy – uczestnicy misji, a także radni województwa. Aby wybrać kierunki misji gospodarczych, specjaliści poznali opinie 460. przedsiębiorców, a badania prowadzone był w 82. gminach.

Eksperci są zgodni. Misje, spotkania biznesowe, udział w targach, to niezastąpione narzędzie rozwoju biznesowego. Najbardziej  oczekiwana przez przedsiębiorców forma, to udział w targach, które pozwalają zbadać rynek, wypromować firmę i budować markę. To także doskonała płaszczyzna wymiany doświadczeń.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszym komentatorem!

400
wpDiscuz